Monday 4 June 2012

Sunnuntai


 Miksi laitan tänne aina Katy Perryä ja silti sanon vihaavani kyseisen artistin laulua ja sanoituksia?....

Tänään käytiin tosiaan Millan ja Mintun kaa ostaa junaliput perjantaiks Desu matkaa varten x) sen lisäks käytiin mäkkäris ja loppu päiväks mä meninkin niille^^ Oli kivaa, yritin piirtää mun halikylttiin mut ei oikein motivaatio riittäny :') sain kans Millalta lainaks lyhyen mustan peruukin siihen mun pinkkiin asuun x) se näyttää tois kivalta, en oo varma sopiiko täydellisesti siihen asuun muttta itse peruukista pidän kovin : ) oli kans kiva tänään nukku pitkään, mut en ny tiiä oliko kiva herätä kakskyt vaille 2 päivällä hikisenä siihen ku Milla soittaa et sainko sen viestin :'') ei oo kiva nukkuu liian pitkään. Mut huomenna Nadja tulee meille <3<3 Can't wait!! siks ehkä kannattaiski alkaa menee täst nukkuu x) öit<3


Eikö mustat hiukset sopiski mulle : D?? Ei sil et oisin värjäämäs.

Oon kyl jännä ilman meikkiä.



4 comments:

  1. Noawww, mustat kyllä tosiaan sopii sulle ^^ ♥ Pitäiskö tuossa lukee et "ndja tulee meille" kun siinä lukee pelkästään et "huomenna tulee meille"? :'3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ku siin pitäis lukee et Nadja tulee meille : D

      Delete
  2. ihana toi peruukki! ö3ö
    haluisin nii tulla sinne Desuun.. TOISET VAAN DESUSSA, JA MIE HOMEHUN RIPARILLA reilua >D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oma o vikas ku valitsit sen riparin >D Kiitti <3

      Delete